Tootegrupid
Kaubamärgid

Ostuinfo

Ostujuhend

Ostu sooritamiseks ei pea registreerima kasutajaks - saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi teenust on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.

Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.

TOODETE VALIMINE

1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Pange tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et soovitud toode on ette tellimisel. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.

2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.

3. Kui soovite tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.

- Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas.
- Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
- Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale „eemalda“-tekstile või vähendage kogus nullini. Seejärel valige „salvesta koguse muudatused“ ning toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
- Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, lisage vastav arv koguse ruutu.

TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE

Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu:

1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad.

2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.
Valige kauba kättesaamise viis.

3.Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva pakiautomaat, Itella SmartPost või kullerteenus. Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada. Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.

Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastavasisulise sõnumi, kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.

Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.
Valige makseviis. Tasuda on võimalik pangalinkide kaudu.


Juhul, kui süsteem peaks jääma ootele või kauemaks laadima, siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

TASUMINE MAKSEKESKUSE MAKSEMOODULI KAUDU

1. Valige makseviis „maksekeskuse“ maksemoodul. Maksekeskuse moodulis on võimalik tasuda "Swedbank", "SEB", "LHV" ja "Nordea"  linkide kaudu.

2. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.

Pangaandmed sisestate otse Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.

Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

HINNAD

Karla Auto O.K OÜ on käibemaksukohuslane ning seetõttu on e-poes näidatud hinnad nii koos kui ka ilma käibemaksuta.

E-poel on õigus igal ajal muuta toodete hindasid.

Kõik hinnad on välja toodud eurodes (€) ning tasumine toimub samuti eurodes (€).

TARNEAEG

Eesti Vabariigi piires toimetatakse laos olevad tooted tarbijani 1-5 tööpäeva jooksul.

Tellimisel toodete puhul on tarneajad erinevad ning soovitame tarbijal enne ostu sooritamist teenuse osutajaga konsulteerida vastava päringuvormi või e-maili teel.

VÄÄRAMATU JÕUD

Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

 

TAGANEMINE


1. Ostjal on 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist õigus müügilepingust taganeda.
2. Kui tagastataval kaubal on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemisele vastav rahasumma tagastatava ostusummaga..
3. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või puudusega asi). Ostja tagastab kauba müüjale mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest arvates või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4. Tagastatud kauba eest makstud ostusumma hüvitab müüja ostjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse saamisest arvates. Juhul, kui ostja viivitab kauba tagastamisega või kauba tagasisaatmise kohta tõendi esitamisega, on müüjal õigus sama aja võrra pikendada kauba ostusumma tagastamise aega.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS


1. Müüja vastutab tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.
2. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
3. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
4. Kui tagastatav kaup on kahjustada saanud ostja poolt kauba mittesihipärase kasutamise tulemusena või muu ostjast tingitud asjaolu tõttu, siis on müüjal õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine ostusummaga.

PRIVAATSUS
Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel ning ostutellimuse täitmiseks kullerfirma esindajale.